Woorde

Anatomie

Sit vroegoggend en kraak.

My skarniere.

..en is stram  – en is moeg geluister na die musikale pieng pong van ‘n druppende toilet.

Met die dat ek by google  kuier kry ek dié te lese :

anatomie Klink nou alles goed en wel ..  my   by heelwat van die genommerde- anatomie herken veral  “two hundred and six bones stiched together”.

geraamte 1

 

 

3 comments on “Anatomie

  1. newsferret
    April 29, 2014

    Môre segge.

    Liked by 1 person

    • woordarmoede
      April 29, 2014

      More … laat ons maar ‘n koffiekie skink daarop !

      Like

    • woordarmoede
      April 29, 2014

      ek moet die ritme van die blog leer.. weet nou nie waar is my antwoord heen ..nietemin , More van hieriekant News, skink en drink ‘n koffie saam , mooi dag vir jou .

      Like

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on April 29, 2014 by in insomnia,Uncategorized.

Blog Stats

  • 17,699 hits
