Woorde

Ek en hy – ons twee saam

woordarmoede1

4 comments on “Ek en hy – ons twee saam

  1. newsferret
    April 30, 2014

    Waar is die “Like” sleutel? Wat vang WP met jou aan?

    Like

    • woordarmoede
      April 30, 2014

      ag nee ek dag ek het dit nou reggestel… dit is hierdiekant ..my man is lief om te sê “onkunde aangaande die Wet is geen verskoning nie” nou erken ek hier mede sal ek my onkunde met kennis moet aanvul.. Dankie

      Like

    • woordarmoede
      April 30, 2014

      Wou nog verduidelik daardie He and I is nou nie ek en my geliefde nie hoor!! Ha

      Like

      • vvuureoc
        Oktober 28, 2014

        Te laat ons bewonder hom alreeds vir sy goeie maak….

        Like

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on April 30, 2014 by in Ander mense se aanhalings.

Blog Stats

  • 17,038 hits
