Woorde

Winter

Vanoggend  het ek skielik besef Winter het  sy gebied kom afbaken in ons voortuin. Ons stap  hek toe sonder my dierbare boom se blare wat flierts flerts onder my en Leo se voete. Klaar verloor. Kaal staan die  boom loodgrystakke ten hemele en ontvang die winter. Oop arm.

Ek’s ‘n Vrystaatboorling – plaaskind-   daar is gedurende  Wintertye vir my  niks mooier as uitgestrekte grasvelde nie. Die kleur . Die grassade se  speelse beweeg in winterluggie. Die geur van droë gras.

Kiewiete se roep wat  swaarder hang  in die lug . Meer hoorbaar. Die skel roep. Die kordaat stappie . Waarskuwende  oopvlerkduik .

Laatmiddag, as dit stiller raak en klank trek vêr  die Duiwe  se gekoer. Hoog in ons Sederbome.

Winter die seisoen van klank.

5 comments on “Winter

  1. perdebytjie
    Mei 26, 2014

    Mooi geskryf!

    Like

  2. Olga
    Mei 26, 2014

    Ai, jai, jai. Eers word die Esdorings se blare geel, dan rooi, dan bruin en dan val hulle af. Dis vir my so mooit die groen, geel, dan die rooi so hier en daar. Dis al waarna ek herfstyd uitsien. Wanneer ek elke dag die vertoning geniet, weet ek egter ook die prys vir die kaartjie is lang harksessies.

    Liked by 1 person

  3. Woef-Woef
    Mei 31, 2014

    Winter het sy terrein hier by ons ook kom afbaken – op die oomblik sous dit dat dit klap!

    Like

  4. Lewies Mymer
    Mei 26, 2017

    Hoe verlang ek nou na die Hoeveldse winter! (Maar net vir ‘n rukkie!)

    Liked by 1 person

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on Mei 26, 2014 by in Gedagtes vir die dag..

Blog Stats

  • 17,038 hits
