Woorde

Organigram

selfversorging

7 comments on “Organigram

  1. perdebytjie
    Julie 29, 2014

    Presies wat ek vandag gaan doen!

    Like

    • ddupl3ss1s
      Julie 29, 2014

      Mooi , motiveer ek jou nou so vroegoggend !

      Like

      • perdebytjie
        Julie 29, 2014

        :lol:

        Like

  2. Net Ek
    Julie 29, 2014

    Ek gaan die sommer uitdruk en teen my muur opsit! :-)

    Like

    • ddupl3ss1s
      Julie 29, 2014

      Aha, ewig moes ek by my geliefde hoor van organigramme by sy werk ..nooit gedink hierdie een kom so handig te pas nie.

      Like

  3. monicahaddad01
    Julie 29, 2014

    Regte ding op die regte tyd vir my!

    Like

    • ddupl3ss1s
      Julie 29, 2014

      Ek’s baie bly , altyd gedink organigramme is net mooi woord vir lysies maak.. kyk nou net hoe werk mens se brein anders as dit so sirkelvorm vir mens uitgespel word.

      Like

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on Julie 29, 2014 by in Gedagtes vir die dag..

Blog Stats

  • 17,050 hits
