Woorde

HET JY AL GEHOOR VAN GARY PROVOST ?

sin

6 comments on “HET JY AL GEHOOR VAN GARY PROVOST ?

  1. perdebytjie
    Augustus 18, 2014

    Dis nou interessant.Kort sinne vestig mens se aandag.Ek onthou toe ek nog gestudeer het,hoe moeilik studiemateriaal met lang sinne was.Ek het alles opgesom in klein stukkies en enkelwoorde.

    Liked by 1 person

  2. monicahaddad01
    Augustus 18, 2014

    As ek moet skryf volgens reëls dan word dit onmiddelik vir my werk en nie meer speel nie
    Hou nie van reëls nie. Voel vir my na werk. Sal eerder graag wil speel.

    Like

    • ddupl3ss1s
      Augustus 19, 2014

      Gary sal sy hande saamslaan as hy my blogs kon lees( dink hy is al oorlede) taalreëls bly maar vir my ‘n tammeletjie.

      Like

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on Augustus 18, 2014 by in Ander mense se aanhalings.

Blog Stats

  • 18,053 hits
