Woorde

Nabucco

3 comments on “Nabucco

  1. perdebytjie
    Augustus 30, 2014

    Ai,ek is nou so lekker meegevoer!My pa het my aan hierdie musiek blootgestel toe ek klein was.In my eerste jaar het ons eerstejaarskoor dit in Engels gesing op die groentjiekonsert.’n Vreeslike musikale ou het ons afgerig en dit was regtig besonders!

    Liked by 2 people

    • ddupl3ss1s
      Augustus 31, 2014

      Jou Pa klink besondere mens. Hierdie gedeelte – Slawekoor uit Nabucco van Verdi .. laat my altyd trane terugsluk. Net soos die Aandgesang .. sal dit volgende keer plaas .

      Liked by 1 person

  2. rondomtaliedraai
    Augustus 31, 2014

    ‘n Groot gunsteling

    Liked by 1 person

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on Augustus 30, 2014 by in musiek.

Blog Stats

  • 17,050 hits
