Woorde

Het jy dit al probeer doen ?

woorde5skimming stones

6 comments on “Het jy dit al probeer doen ?

  1. Net Ek
    September 26, 2014

    Interessante woord!

    Liked by 1 person

  2. newsferret
    September 26, 2014

    Baie as ‘n snotkoppie :) Wonder of ek dit nog kan doen.

    Like

    • ddupl3ss1s
      September 26, 2014

      dink nie ek sal dit kan doen nie..altyd gekyk as my boeties dit doen.

      Like

  3. Kameel
    September 26, 2014

    Nooit gedoen nie.
    Daar is nie ‘n manier waarop ek daardie woord sal kan uitspreek sonder om my tong te knoop nie.

    Like

  4. rondomtaliedraai
    September 26, 2014

    Vreemde woord … maak die mooiste foto’s

    Like

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on September 26, 2014 by in Gedagtes vir die dag..

Blog Stats

  • 18,038 hits
