Woorde

Kosbaar en gratis

Gister , toe klein Mia uit haar  karstoeltjie opgetel word.. kyk sy skielik op na my dierbare boom se blare . Die wind wat saggies daarin  roer en die oopbreek van ‘n wye glimlag. Haar belewenis.

Kosbaar.

 

Vanoggend loop ‘n man met kakiebroek en t-hemp sy  swart sak van leer oor sy skouer , vinnig met een  arm swaaiend,   hier verby. Hy fluit. Die mooiste lied. Ek staan op. Gaan staan by die oop venster  en luister na die pragtige suiwer fluitklanke. Ek wens ek het die lied geken.

Kosbaar.

14 comments on “Kosbaar en gratis

  1. Orange Blue
    Oktober 21, 2014

    Kosbare oomblikke wat altyd onthou sal word. Die deuntjie sal jy altyd onthou en in jou gedagtes fluit.
    Marinda Kemp

    Like

    • ddupl3ss1s
      Oktober 21, 2014

      As ek nou nie in my kamerjas was nie.. het ek hom geroep .Fluit vir my weer die wysie! Min mense fluit nog, ek besef dit nou skielik.

      Like

  2. scrapydo
    Oktober 21, 2014

    Dit is soos jy se: kosbaar en gratis – om te kan sien en om te kan hoor!
    Vanoggend het Trompie(jy weet mos hy’s my beste vriend) se een hondevriend Connor hom met n spesiale welkomsgesang begroet toe ons om die draai kom. Dit is ook kosbaar en gratis wat die twee honde vir my gegee het!

    Like

    • ddupl3ss1s
      Oktober 21, 2014

      A ek is bly Trompie het weer sy maatjie gekry.

      Like

      • scrapydo
        Oktober 21, 2014

        Neeee dis nie Jack nie dis n poedel wat bo-op bult bly! Ons is vriende met woef en sy miesies ook. Ek en die eienaar is op selfde golflengte as dit by menslike gevoel kom

        Liked by 1 person

  3. monicahaddad01
    Oktober 21, 2014

    Wonderlike oomblike, hier erens om my is ‘n tuinier wat so fluit-fluit werk soms en dit raak my net so……

    Liked by 1 person

  4. Spokie sny spoor
    Oktober 21, 2014

    Mmmm – as iemand nog fluit wys dit dat tyd by hom kan stilstaan. Mense is vandag te gejaag, en ken nie meer van fluit nie.

    Like

  5. perdebytjie
    Oktober 22, 2014

    Ek onthou nog toe ek ‘n kind was,was daar gereeld iemand wat al stappende die straat af,op ‘n trompie gespeel het.Daar was ook iemand met ‘n penniefluitjie.Die geroep van die verkoper..mieeeelieees,beeeeesems!…het die koms van somer aangekondig.Ek mis dit.

    Like

    • ddupl3ss1s
      Oktober 22, 2014

      Hier in die huis het ons nog ‘n trompie van my man se kinderdae. Alles verander so ..

      Like

      • perdebytjie
        Oktober 22, 2014

        Ek wonder of mense nog weet hoe lyk ‘n trompie.

        Like

      • ddupl3ss1s
        Oktober 22, 2014

        Iewers wou ek oor die Trompie blog skryf en afgeneem ek moet net bietjie deur fotos loer. Als is hier mos selfoonkiekies so vaaaal

        Like

      • perdebytjie
        Oktober 22, 2014

        Ja asseblief,doen ‘n blog daaroor…ek is nou sommer nostalgies.Neem ‘n foto van jou man se trompie.

        Like

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on Oktober 21, 2014 by in Gedagtes vir die dag..

Blog Stats

  • 17,699 hits
