Woorde

Die ouvrou met die oorgrootkamerjas…

..sy het besluit om so bietjie blogverlof te neem.

Sy sukkel om haar ousigselwers te wees.

..sy sukkel om woorde te vind..

Sy sal weer blog, miskien sommer gouer as wat sy dink.

Sy wou maar net verduidelik dat haar man , die mede inwoner van die  Huis oppie hoek, derdestraat links –  moet gaan vir operasie.

Die ouvrou het al gedink daar moet tog iewers ‘n ander naam wees vir die kwaal.. die een wat met ‘n K begin ..soos in Kanker.

Dit klink altyd so holkol op die maag.

Eintlik wil mens ook nie die Kwaal krediet gee om staan en hol kol te kry nie..

Die dr, die een met die bril,  is positief dat alles goed sal verloop.

Ons stap die pad moedig soos menige ander persoon wat ook daarmee te doene gekry het..en o ek wil darem net vir almal vra, moenie rook nie. Dit is die grootste oorsaak van Blaaskanker.

Groetnis.

 

 tenderness

38 comments on “Die ouvrou met die oorgrootkamerjas…

  1. coetzee2014
    November 20, 2014

    Ag nee, dit is nou slegte nuus. Baie sterkte vir julle. Hoop die probleem is na die operasie opgelos en dat jou gou terug sal wees.

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      November 21, 2014

      Ons is bly oor die geen uitsaaiings. Die man moet ophou rook, dit is nogal erg…Dankie vir goeie wense Danie.

      Like

  2. scrapydo
    November 20, 2014

    Ag ou vriendin wat kan mens se! Dis goed om bietjie vakansie te hou van blogland af weg al is dit nie te lekker nie! Sterkte en soos dr se alles sal goed afloop!

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      November 21, 2014

      Ek het vir Tina vertel, ek sal maar van Dinsdag af sit en luister na mede besoekers se praatjies, humor is groot as mens op jou bangste is.Dankie vir die sterkte.

      Like

      • scrapydo
        November 21, 2014

        Goed so, Tina kan ook n oor hou om te luister na jou!

        Liked by 1 person

      • ddupl3ss1s
        November 21, 2014

        Jy is maar vrek stil op fbook Scrapydo- ek sit nou net bergkiekies op, iewers moet ek m,aar die berg uitklim ..

        Like

      • scrapydo
        November 21, 2014

        Nooit eintlik n FB ou gewees nie. Sodra daar n oorweldigende reaksie is trek ek my maar terug. Dis vir my tydrowend om goed te moet soek om op te sit.

        Liked by 1 person

      • rondomtaliedraai
        November 21, 2014

        Ek moet jou beitjie opleiding gee… jy kan dit so stel dat jy net sekere mense se goed sien Dirkie het altyd die mooiste goed waarvan jy baie sal hou

        Liked by 1 person

      • ddupl3ss1s
        November 21, 2014

        My facebookblad lyk soos moderne scrapbooking..

        Like

      • rondomtaliedraai
        November 22, 2014

        Sus is ‘n meester Scrapbooker! Sy eet nie wat sy mis nie! Sy het al my foto albums gescrap … ek het na drie klasse toe die vrou reken die drie kleure pas nie bymekaar nie opgehou

        Liked by 1 person

      • ddupl3ss1s
        November 22, 2014

        Ek lag lekker vir daardie 3 kleure..nee ek is ook glad nie goed met kleure!!

        Liked by 1 person

      • scrapydo
        November 21, 2014

        Ek weet dit maar ek is nie rekenaar georienteerd nie. Daar is beter dinge om te doen as net te sit en lees en kyk! Was maar altyd my probleem. Nie leesgerig nie

        Like

      • rondomtaliedraai
        November 22, 2014

        Ja maar Dirkie het meer prente as leesgoed. Jy mis ook elke dag Herman se foto van die dag. Gister sin was sooooo mooi!

        Liked by 1 person

  3. Olga
    November 20, 2014

    Sterkte. Ek bid saam.

    Liked by 1 person

  4. monicahaddad01
    November 20, 2014

    Ek verstaan, maar terselfdertyd is hier baie skouers om jou regop te hou. Wees geduldig met jouself…..xx

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      November 21, 2014

      Miskien voel ek jitte wie lees so droewigheid daagliks, ek is kalm wanneer almal skrik en nou loop ek met die holkol rond en almal rondom my is al minder bleek. Genadiglik help Mia ons , sy hou ons bitterlik besig.

      Like

  5. perdebytjie
    November 20, 2014

    Ag jinne tog…sterkte!
    Drukkie.

    Liked by 1 person

  6. Tannie Frannie
    November 20, 2014

    Kom blog ‘seblief sommer gou weer en laat ons weet hoe dit met julle gaan.

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      November 21, 2014

      Ek sal en ek kan nie ander mense se stories in hospitale weerstaan nie.. mens ontmoet interessante mense..oeg en onkologie afdeling lê ook nog voor..

      Like

  7. Orange Blue
    November 20, 2014

    Bid vir julle, Sterkte en kom laat weet ons hoe dit gaan

    Liked by 1 person

  8. Net Ek
    November 21, 2014

    Ai dis sommer sleg, en erg hartseer Dirkie.

    Ek gaan jou vreeslik mis. Baie sterkte vir julle, ons bid vir jou en Oom Hoekhuis.

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      November 21, 2014

      Ek kannie weerstaan om te glimlag oor jou naam – “Oom Hoekhuis” , Baie dankie vir mooi wense. Weet jy my een Boeta het , nadat ek grappie gemaak het, gesê as mens nog humor het, en jy kan nog deur al die tranedal glimlag, dan is jy al halfpad besig om te wen. So sal ons al steunend glimlag teen die bult uit.. Ek sal inloer al lees ek almal se gesels, ek is hier..maak net woorde bymekaar.

      Like

      • Net Ek
        November 21, 2014

        Dan wag ons geduldig vir jou om jou woorde weer in ‘n ry te kry Dirkie!

        Pas jouself en Oom Hoekhuis op asb!

        Liked by 1 person

  9. Toortsie
    November 21, 2014

    Ek het nou Like gedruk, nie omdat ek Like wat jy nou geskryf het, maar sommer om meelewing te betoon.
    Baie sterkte en ek hoop dat als goed sal afloop.
    Ek hoop ons lees gou weer van jou skrywes.

    Liked by 1 person

  10. Spokie sny spoor
    November 21, 2014

    Ai Toggie – sterkte. Hoop alles verloop goed. Ja, ons sal jou bietjie verlof gee … (glimlag) . Toemaar, ek ken ook die onkologiese plek, die Drs is vandag baie slim …. sterkte.

    Liked by 1 person

  11. rondomtaliedraai
    November 21, 2014

    Sug … wat kan ek sê Sterkte met die holkol… Fluister ‘n tjoklit troos darem so bietjie… Dink aan julle tweetjies … julle is baie spesiaal in my lewe <3

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      November 21, 2014

      Sedert hy drasties minder rook.. smul ons darem heerlik aan soetgoed !! Holkol het darem bietjie wyk geneem,, tot seker Dinsdag. Dankie vir die mooi woorde, Tina.

      Liked by 1 person

  12. Jeanné
    November 21, 2014

    Vat dit dag vir dag. Rus genoeg. Saam stry ons die stryd. Myne het 24/9 begin, maar ek sal die berg uit en weet (julle ook) wanneer ons by die krans afval, daar Sy sterk arms sal wees wat ons vang. Bid vir julle, veral vir jou, want jy gaan die sterk een moet wees. Sterkte

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      November 21, 2014

      Ek is jammer oor jy die pad moet loop, maar ek dink dit maak mens so dankbaar om te besef lewe is en bly kosbaar. Dankie vir jou wense .

      Like

  13. Kameel
    November 24, 2014

    Dirkie daar is nie altyd by my woorde wanneer dit by hierdie swaar goed in die lewe kom nie. Ek sal jou en jou man in gebed voor God opdra. “His strength is made perfect in our weakness.” Sterkte!!

    Liked by 1 person

  14. Toortsie
    Desember 9, 2014

    Ek wonder sommer hoe dit by jou gaan.

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      Desember 10, 2014

      Ek het al amper begin blog so oor Appelkooskonfyt se kokery .. toe brand my woorde vas. Ons raak al slim, ons gebruik nie die k-woord nie soos in kanker(nou-nou verwar ek mense met die k-woord…) Dankie vir die dink aan die oude mense – ek waardeer dit opreg.

      Liked by 1 person

      • Toortsie
        Desember 10, 2014

        Skryf maar as jy ‘n ou kansie kry. Dis ook ‘n lekker uitlaatklep.

        Like

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on November 20, 2014 by in Gedagtes vir die dag..

Blog Stats

  • 17,038 hits
