Woorde

Rieke van der Stoep

kuns rieke van der stoep

10 comments on “Rieke van der Stoep

  1. perdebytjie
    Desember 12, 2014

    Dis nou ‘n interessante beeld!

    Like

  2. Net Ek
    Desember 12, 2014

    Sjoe dis mooi!

    Like

    • ddupl3ss1s
      Desember 12, 2014

      Oe jy moet google oor die Rieke se beelde..

      Like

      • Net Ek
        Desember 12, 2014

        Ek gaan beslis, dankie Dirkie!

        En so leer ek ook lekker nuwe dinge!

        Like

  3. scrapydo
    Desember 12, 2014

    Besonders fyn en pragtig

    Like

  4. Spokie sny spoor
    Desember 12, 2014

    Wow, so slank en elegant. Baie mooi.

    Like

  5. crlredelinghuys
    Desember 12, 2014

    Ek hou baie hiervan!

    Like

  6. rondomtaliedraai
    Desember 12, 2014

    Ek hou hiervan!

    Liked by 1 person

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on Desember 12, 2014 by in Spesiale kuns.

Blog Stats

  • 18,038 hits
