Woorde

Toe ek hierdie sien..

..het ek gedink aan https://slakkelak.wordpress.com. Bloot oor haar avatar.  Die slakkie is van herwinne materiaal gemaak en kom uit Gary en Michael se tuin. Wie hulle werklik is, is onbekend aan my. Die  oorspronklike foto in Garden Guide/ Lavender Time scape via Pinterest .

slakkelak

6 comments on “Toe ek hierdie sien..

  1. Spokie sny spoor
    Desember 30, 2014

    Te oulik!

    Liked by 2 people

  2. rondomtaliedraai
    Desember 30, 2014

    Ag ek wil ook een hê

    Liked by 1 person

  3. scrapydo
    Desember 30, 2014

    Dis nou uiters kreatief. Dit lyk soos n trekker se sitplek wat gebruik is.

    Liked by 1 person

  4. dolosgooi
    Desember 31, 2014

    Hehe! Oulik.

    Liked by 1 person

  5. perdebytjie
    Desember 31, 2014

    Dis nou oulik!

    Liked by 1 person

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on Desember 30, 2014 by in Spesiale kuns.

Blog Stats

  • 17,013 hits
