Woorde

Hout

hout

Du Ahnungsloser

Wenn du wüßtest….

Sie ziehen mich magisch an,

deine Augen, dein Mund,

wie der Mond die Gezeiten.

Ebbe und Flut herrschen

in meiner Gefühlswelt.

Verbotene Sehnsucht kommt und geht,

entzieht sich ganz meinem Willen.

Diesem Urtrieb, diesem Drang,

dem alles unterliegt…

Es entbehrt jeglicher Logik,

rein vom Verstand her-

völlig unmöglich und absurd.

Die Realität, die Vernunft, die Umstände,

alles spricht dagegen,

deshalb bin ich auf der sicheren Seite

mit meinem Träumen von dir-

oder nicht?

Obwohl,

100 % sicher bin ich mir nicht,

obwohl die Chance, dich zu berühren

mehr als 1: 1 Million beträgt.

Genau DAS macht die Sache

so höchst brisant!

Copy M.Brandt

 

 

 

 

 

 

6 comments on “Hout

  1. carolredelinghuys@Losbek
    Januarie 2, 2015

    Sjoe, mooi gedig wat pas by die houtfigure. Ek sal weer moet opknap aan my Duits. Ek moes ‘n hele paar woorde opoek!

    Like

    • ddupl3ss1s
      Januarie 2, 2015

      ..ek het maar paar keer hardop gelees, so agter die kap van die byl gekom, dink ek moes dalk google laat vertaal het.. hmm

      Liked by 1 person

      • Tannie Frannie
        Januarie 3, 2015

        Oooo neee – net nie ‘n Google-vertaling van hierdie pragtige woorde nie! Dit sal neerkom op gedig-moord. Ek snap veel liewer net hier en daar iets…

        Liked by 1 person

  2. rondomtaliedraai
    Januarie 3, 2015

    Eish nie gedink my Duits is so verroes nie

    Like

  3. Ineke
    Januarie 3, 2015

    Ja, mens moet net met aandag lees dan verstaan mens wat alles se. Pragtige houtwerk en gedig

    Liked by 1 person

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on Januarie 2, 2015 by in Spesiale kuns.

Blog Stats

  • 17,013 hits
