Woorde

Woorde

words

6 comments on “Woorde

  1. scrapydo
    Januarie 22, 2015

    Very true!

    Liked by 1 person

  2. Xena Phoenix
    Januarie 22, 2015

    Soos ek al van te vore gesê het: ‘n Prentjie is dalk ‘n 1000 woorde, maar ‘n goed saamgeflansde sin kan meer sê as 10 prentjies. Woordkunstenaars – skaars soos hulle is – sal ek altyd bewonder.

    Liked by 1 person

  3. Spokie sny spoor
    Januarie 22, 2015

    Diep- en raakgesê

    Liked by 1 person

  4. rondomtaliedraai
    Januarie 22, 2015

    Dis waar!

    Liked by 1 person

  5. perdebytjie
    Januarie 23, 2015

    Ja,en ek kan soms my eie tong afbyt as ek daardie woorde verkeerd ingespan het en oneindige skade verrig het!

    Liked by 1 person

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on Januarie 22, 2015 by in Ander mense se aanhalings.

Blog Stats

  • 17,013 hits
