Woorde

Blog

blog block

Bloggers het ook die probleem, veral die uwe.

Hoekom?

Voorheen het gedagtes in ‘n  sin hulle kom tuismaak, soms het die idee my so gepla dat ek wraggies in die nag lê en dink het oor ‘n blog –  nie meer nie…

Weg soos mis voor die son.

Het darem gedink aan skrywers wat moet skryf om den brode – wie ookal die brood verskaf – dit moet seker een van die mees wroegendste ervarings wees.

Miskien moet ek ook by die venster uitkyk, die raad van een of ander slim skrywer, daar is glo altyd ‘n storie .

Ek kyk.

Moch het troffe!

25 comments on “Blog

  1. perdebytjie
    Maart 12, 2015

    Dit gebeur met my ook.Miskien is dit omdat mens soms emosioneel afgestomp raak en dan maak niks mens weer opgewonde,kwaad of hartseer nie.

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      Maart 12, 2015

      Niks is ook snaaks nie.. ek kry nie eens ‘n sin met uitroepteken gebou nie.

      Like

      • perdebytjie
        Maart 12, 2015

        Dit sal weer regkom.Hou net moed

        Liked by 1 person

  2. scrapydotwo
    Maart 12, 2015

    Daardie skrywersblok kan selfs meer as n week aanhou hier by my totdat daar skielik weer n gordyn oopgetrek word en ek kan weer die prentjie buite die venster sien. (Ek haat dit as dit so is, frustreer my tot in der ewigheid!) Hoe harder mens ook probeer hoe minder sukses is daar.

    Liked by 1 person

  3. scrapydotwo
    Maart 12, 2015

    Wanneer sien ons weer vir kleine Miatjie? Ouma is maar snoep met die vertel en fotos.

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      Maart 12, 2015

      Hoop sy gee 2tand glimlag dat ek daaroor kan blog maar sy’s suinig- loer maar op my fbook vir onlangse fotos.

      Like

  4. Net Ek
    Maart 12, 2015

    Ai ja, dit druk maar hier by my ook.

    En ek stem so saam met wat Perdebytjie sê.

    Ek soek nog my venster…

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      Maart 12, 2015

      Hang seker af watterkant van die huis die venster is – bywyse van spreke! Ag wee! My Ou blogskrywes van jare gelede gaan lees, sommige so bedroewend sleg minstens het ek darem geblog.

      Like

      • Net Ek
        Maart 12, 2015

        Ja as ek dink ek het op ‘n staduim ELKE dag geblog.

        Jinne, waar het ek al die woorde gekry!

        Maar darem is ons nog hier Dirkie!

        Liked by 1 person

      • ddupl3ss1s
        Maart 12, 2015

        ..en ons lees ander bloggers se blogs en kyk na al die mooi fotos.

        Liked by 1 person

  5. Hanli
    Maart 12, 2015

    Moenie daaroor wroeg nie – die muse kom weer – ongelukkig net op sy eie tyd:-(

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      Maart 12, 2015

      Sterk oorweeg om vir 7 dae net een vreemde woord te blog.. vreemd is ook seker ‘n relatiewe begrip!

      Like

  6. Toortsie
    Maart 12, 2015

    Wel, skrywersblok of te nie… dit het goed gegaan!

    Liked by 1 person

  7. Spokie sny spoor
    Maart 12, 2015

    Ja – soms raak mens net heeltemal stomp. Afgestomp. Maar ek sien Toortsie hul het goeie idees waaroor hul skryf. Elke dag ‘n nuwe uitdaging. Dalk moet jy soek na ‘n heel ander onderwerp. Ek is natuurlik bang vir myself, kan baie gou verveeld raak met iets … soek dan weer nuwe uitdagings. Maar blog nog lekker op hierdie stadium …

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      Maart 12, 2015

      Ek lees altyd by Toorts, en het al probeer om uitdaging onderwerp te gebruik- gits niks klink skielik reg nie. Sal steeds die liggie voor in die wapad dophou en die hoop beskaam nie . Dalk is ek lui!!
      Ek is nietemin bly jy blog , doe so voort! (Wat neuk ek so met die Nederlands!)

      Liked by 1 person

  8. coetzee2014
    Maart 12, 2015

    Ek sal dIt nie, in my geval, ‘n skrywers skrywersblok noem nie, want ek is geen skrywer nie, dalk eerder ‘n klip op my hande en verstand. Dit kom seker elkeen oor. Hoop jy kom gou daaroor.

    Like

    • ddupl3ss1s
      Maart 13, 2015

      Ek geniet altyd jou blogs Danie, sien Lewies is ook skaars deesdae.

      Like

  9. rondomtaliedraai
    Maart 12, 2015

    A-nee-a trek net daai bondel strykgoed nader

    Like

  10. Tannie Frannie
    Maart 12, 2015

    Dink nie jy moet jou hoegenaamd daaroor bekommer nie! Dit sal sekerlik weer verander.

    Liked by 1 person

  11. monicahaddad01
    Maart 12, 2015

    Ek hou van die idee van vreemd dan kan jy bietjie foreign praat met ons :-D

    Liked by 1 person

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on Maart 12, 2015 by in Ander mense se aanhalings.

Blog Stats

  • 18,053 hits
