Woorde

Ek haal aan ” …… “

boekstut aanhaling

8 comments on “Ek haal aan ” …… “

  1. perdebytjie
    Oktober 29, 2015

    Dis nou oulik!

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      Oktober 29, 2015

      Ek het gewonder of mens dit uit hout kan sny , ek hou van boekstutte en het net ‘n groot klip om boeke regop posisie te hou.

      Liked by 1 person

  2. Stories Uit My Wereld
    Oktober 29, 2015

    Interessante boek versameling.

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      Oktober 29, 2015

      Nie myne nie, dit was by boekstut voorbeelde, my boeke net Afrikaans,

      Like

  3. Spokie sny spoor
    Oktober 29, 2015

    Mooi man! Is dit jou boekrak?

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      Oktober 29, 2015

      Neee! Myne het nie ‘n enkele boekstut en ek het net Afrikaanse boeke in my boekrak.

      Like

  4. rondomtaliedraai
    Oktober 29, 2015

    Oulik…

    Liked by 1 person

  5. Kameel
    November 2, 2015

    Waar kom die mense aan al hulle idees? Dit is nou oulik :)

    Liked by 1 person

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on Oktober 29, 2015 by in Boekstut -.

Blog Stats

  • 18,053 hits
