Woorde

Woordkeuse

woorde-groot

16 comments on “Woordkeuse

  1. Hier "blok" Elanè
    November 23, 2016

    🤔🙄😯🤐 now I’m scared of words….

    Like

  2. HesterLeyNel
    November 23, 2016

    :D

    Liked by 1 person

  3. rondomtaliedraai
    November 23, 2016

    Huh?

    Like

  4. seegogga
    November 23, 2016

    Ha ha! U akademiese uitlatings is geweldig relevant en insiggewend.

    Like

    • ddupl3ss1s
      November 24, 2016

      Lekkerlag ek ! Soms was ek in ‘n geselskap waar ek so smag na aardse woorde , die het my nogal daaraan laat dink – jammer die uwe se akademiese kennis skiet te kort – ploeg maar met anderman se kalf.

      Like

  5. vuurklip
    November 23, 2016

    Supercallifragilisticespyallodocious!

    Liked by 1 person

    • poerdez
      November 24, 2016

      Sê daai een 4x vinnig …. :-)

      Like

      • ddupl3ss1s
        November 24, 2016

        Hier sal ek dit nie eens nugter kan nasê nie.. die blog inskrywing is desperaatheid van plaas iets , iets wat mens moet stadig lees…

        Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      November 24, 2016

      Poerdez my ook daardie een getik.. nog nooit probeer nie, miskien moet ek met selfde metode doen wat ek Mia leer aan regte uitspraak .. soms kan ‘n 2 jarige ;n woord sê wat jou na asem snak met ontleding vind mens heel onskuldige ou woordjie..

      Liked by 1 person

      • ddupl3ss1s
        November 24, 2016

        Vuurklip se antwoord ..weggespring soos ‘n vonk ..

        Like

  6. Lewies Mymer
    November 25, 2016

    I am stupended by the exuberance of your verbosity!

    Liked by 1 person

  7. Abrie Joubert
    November 25, 2016

    By die werk is ons op ‘n stdium so gebombaardeer met “plain language” dat mens skuldig gevoel het as mense woorde raaklees in wat nie algemeen gebruik word nie in ‘n fiksieboek by die huis!. Die arme Willem Wikkelspies sou nie tuis gevoel het nie.

    Liked by 1 person

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on November 23, 2016 by in Ander mense se aanhalings.

Blog Stats

  • 19,085 hits
