Woorde

Noche de Paz – Silent Night – Enya

5 comments on “Noche de Paz – Silent Night – Enya

  1. newsferret
    Desember 24, 2016

    Briljant!!!!

    Like

  2. rondomtaliedraai
    Desember 24, 2016

    Pragtig … Ek sukkel met my leser die afgelope twee weke My eie blogs is nie eers daar nie

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      Desember 25, 2016

      Wonder wat is foutjie , sommige van my gereelde lesers se kommentare word woerts in spam ingevee..

      Liked by 1 person

      • rondomtaliedraai
        Desember 25, 2016

        Ek sal maar ‘n IT outjie of tiener moet nader trek want my foon moet ek die eposse op laai en dan vergeet ek … mense neem my al kwalik

        Liked by 1 person

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on Desember 24, 2016 by in musiek.

Blog Stats

  • 17,699 hits
