Woorde

Luister

4 comments on “Luister

  1. travel460
    Julie 20, 2017

    Dit is die allermooiste mooi. Voedsel vir my siel wat ek nou so baie baie nodig het. Dankie daarvoor.

    Liked by 1 person

    • ddupl3ss1s
      Julie 20, 2017

      Ek sou darem graag die taal wou weet? Kan jy dalk help?

      Like

      • travel460
        Julie 20, 2017

        Ek het nou heen en weer probeer op Google, maar daar is geen inligting oor haar nie??? Dit is so vreemd! Nou is ek baie nuuskierig, sal aanhou soek.

        Liked by 1 person

  2. ddupl3ss1s
    Julie 21, 2017

    Travel.. Ek het vir Bruggie gevra, (ek link my blogs op my fbookblad)..hy noem dit kan dalk Grieks /Russies of ‘n Slaviese taal wees. Hierdie is lankgelede se youtube, per toeval op dit afgekom by iemand se voorkeur musiek op Pinterest.

    Like

Lewer kommentaar

Information

This entry was posted on Julie 20, 2017 by in musiek.

Blog Stats

  • 17,699 hits
